بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

مهاجرانی: بازی با اروگوئه را دیدم به تیم ملی امیدوار شدم | شانس نتیجه گرفتن در جام جهانی را داریم

  • کد خبر: ۱۲۸۸۷۶
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
مهاجرانی: بازی با اروگوئه را دیدم به تیم ملی امیدوار شدم | شانس نتیجه گرفتن در جام جهانی را داریم
سرمربی مشهدی و اسبق تیم ملی در مورد وضعیت تیم زیر نظر کی‌روش صحبت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حشمت مهاجرانی درباره دو دیدار تدارکاتی تیم ملی در اردوی اتریش اظهار داشت: ما دو بازی تدارکاتی خوب در اتریش برگزار کردیم که خیلی امیدوار کننده بود. بازی اول ما مقابل اروگوئه سطح فنی خیلی بالایی داشت و می‌توانم بگویم یکی از بهترین بازی‌هایی بود که در چند سال اخیر از تیم ملی دیده بودم و تاثیر کی‌روش روی تیم ملی و سبک بازی تیم در همین فرصت کم هم واضح بود. در بازی با سنگال هم با اینکه کیفیت خوبی به نمایش گذاشتیم، ولی کیفیت بازی اول را از تیم ندیدم و کمی بی نظمی و ناهماهنگی در تیم وجود داشت و فاصله بین خطوط زیاد شده بود که فکر می‌کنم این یک زنگ خطر است و تا جام جهانی باید روی آن کار شود. البته تغییرات زیاد در بین بازیکنان هم در این دو بازی نسبت به هم بی تاثیر نبود.

وی در مورد حضور دوباره کی‌روش روی نیمکت تیم ملی عنوان کرد: من ابتدا مخالف تغییر در این مقطع بودم و در صحبت‌هایم گفته بودم که اسکوچیچ باید حفظ شود، ولی حالا که کی‌روش آمده واقعاً تغییراتی در تیم دیده می‌شود و با این شرایط اگر برنامه ریزی خوبی در ادامه داشته باشیم می‌توانیم با کیفیتی مشابه آنچه جلوی اروگوئه نشان دادیم در جام جهانی نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

سرمربی سال‌های دور تیم ملی در رابطه با وضعیت ایران در جام جهانی گفت: گروهی که ما در آن قرار گرفتیم گروهی است که می‌توان در آن نتایج قابل قبولی گرفت. مقابل ولز و آمریکا با یک برنامه ریزی خوب می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم، ولی بازی با انگلیس بازی دشواری است و به اتفاقات درون زمین هم بر می‌گردد. بازیکنان با تجربه ما که در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند در این رقابت‌ها تاثیرگذار هستند و من این خودباوری را در تیم دیدم که بتوانند مقابل تیم‌های مطرح عملکرد خوبی داشته باشند و اگر آماده باشند می‌توانیم به نتیجه گیری در جام جهانی امیدوار باشیم.

وی در مورد وضعیت لیگ برتر هم خاطرنشان کرد: بازی‌های لیگ مدتی تعطیل بود، ولی با برنامه ریزی خوب مربیان سطح فنی تیم‌ها افت چندانی نکرده بود. به نظرم تیم‌های مدعی لیگ همان‌هایی هستند که قبلاً گفتم و به جز استقلال و پرسپولیس و سپاهان از تیم‌هایی مثل گل گهر و فولاد و تراکتور هم می‌توان به عنوان تیم‌های خوب و مدعی لیگ یاد کرد.


منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->